Reklamation av produkt


Har du en produkt att reklamera? 
Fyll i formuläret nedan så noggrant som möjligt, ju mer uppgifter vi har om din reklamation -
desto snabbare kan vi hantera ditt ärende. Vi svarar så fort vi kan, i regel inom 7 dagar. 
Spara gärna förpackningen som din reklamation gäller , tills vi har hört av oss.

Om du föredrar att skicka via post: 

Konsumentkontakt
Gefleortens mejeriförening
Box 6077
800 06 Gävle

Eller ringa:

Öppettider: 
Måndag: 13.00-14.00
Tisdag - Fredag: 10.00-11.00

Tel: 020- 55 56 00
Produktens namn, smak och förpackningsstorlek
Reklamationens art Felet på produkten t.ex. smak, lukt, konsistens osv.
Var är produkten inköpt
Förpackningsdag
Bäst-före-dag
Siffran/siffrorna efter datumet
Antal förpackningar
Kontaktuppgifter Namn
Adress
Postnummer & ort
Telefon
E-post
Bifoga filer